.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد. آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله به سفارت ایران + عکس
حسین امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری مجروح حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق که برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل شده است، عیادت کرد.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد. اسلامی: گروسی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر قریب‌الوقوع مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد . اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران؛ هر اقدامی از سوی هر طرف را پاسخ می دهیم
اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران بعد از ساعاتی از آغاز عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی منتشر شد .(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد. تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی نسبت به دستیابی به توافق آتش بس موقت با حماس قبل از شروع ماه رمضان ابراز امیدواری کرد. درخواست واشنگتن از حماس برای پذیرش آتش بس «فوری» در غزه
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی نسبت به دستیابی به توافق آتش بس موقت با حماس قبل از شروع ماه رمضان ابراز امیدواری کرد.(ادامه)
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی نسبت به دستیابی به توافق آتش بس موقت با حماس قبل از شروع ماه رمضان ابراز امیدواری کرد. درخواست واشنگتن از حماس برای پذیرش آتش بس «فوری» در غزه
سخنگوی امنیت ملی آمریکا در سخنانی نسبت به دستیابی به توافق آتش بس موقت با حماس قبل از شروع ماه رمضان ابراز امیدواری کرد.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید امروز سه شنبه گفت که دولت آمریکا معتقد است که هنوز زمان آتش بس کامل و دائمی در نوار غزه فرا نرسیده است. کاخ سفید: هنوز زمان آتش بس در نوار غزه فرا نرسیده است
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید امروز سه شنبه گفت که دولت آمریکا معتقد است که هنوز زمان آتش بس کامل و دائمی در نوار غزه فرا نرسیده است.(ادامه)
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود. رأی دادیم تورم چی شد؟
دولت ‌سیزدهم و مجلس یازدهم موفق به کشیدن ترمز قطار تورم شدند و تغییر ریل سیاستگذاری با حضور مردم پای صندوق‌های رأی در شرایطی اتفاق افتاد که درآن مقطع نرخ تورم درحال ثبت رکوردهای تاریخی بود.(ادامه)
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو دستور برنامه‌ریزی برای اخراج فلسطینی‌ها از رفح را صادر کرده است. نتانیاهو دستور کوچاندن فلسطینی‌ها از رفح را صادر کرد
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو دستور برنامه‌ریزی برای اخراج فلسطینی‌ها از رفح را صادر کرده است.(ادامه)
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد. ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(امناء) اعلام موجودیت کرد
ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امناء) متشکل از ۲۰ جبهه، حزب، اتحادیه و تشکل سیاسی و اعتقادی اعلام موجودیت کرد.(ادامه)
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.» اظهارت بایدن و آستین پس از حملات صورت گرفته در عراق و سوریه
در حالی که ارتش آمریکا از حملات هوایی به عراق و سوریه خبر داده، کاخ سفید اعلام کرد «به دنبال جنگ با ایران نیست.»(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا به دنبال جنگ با ایران یا جنگ گسترده‌تر در منطقه نیست. واشنگتن: به دنبال جنگ با ایران نیستیم
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: آمریکا به دنبال جنگ با ایران یا جنگ گسترده‌تر در منطقه نیست.(ادامه)
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد. «روح‌الله سلگی» رئیس ستاد انتخابات شریان شد
شمال نیوز: روح‌الله سلگی با حکم دبیرکل جبهه شریان، به عنوان رئیس ستاد انتخابات این جبهه منصوب شد.(ادامه)
مقام‌های سیاسی امنیتی آمریکا در جلسۀ اضطراری شورای امنیت ملی کاخ سفید، تهدید حملۀ نظامی به ایران را به‌دلیل چالش‌های داخلی، جهانی و منطقه‌ای رد کردند / خروجی جلسۀ شورای امنیت ملی کاخ سفید: دنبال جنگ با ایران نیستیم ....(خبر)
(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است. زارع‌پور: ثبت‌نام بسته اینترنت هدیه دولت تمدید شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دهمین پرتاب ماهواره در دولت سیزدهم انجام شد که معادل ۱۰ سال گذشته بوده است.(ادامه)
از سال ۹۶ تا امروز، سپاه به هفت اقدام تروریستی پاسخ داده/ به هر جنایتی پاسخ مناسب داده خواهد شد/ انتقام سخت از آمریکایی‌ها، همچنان به قوت خود باقی است/ در ضربه اخیر موشکی سپاه، عناصر مؤثری از موساد در اربیل و از داعش در ادلب سوریه به هلاکت رسیدند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند ضرورت تثبیت مجریان انتخابات در مازندران
شمال نیوز : ضرورت دارد استاندار مازندران با هدف انسجام بخشی به پیکره مدیریتی استان و جلوگیری از اختلال در روند پیشبرد سیاستهای دولت سیزدهم در این خطه هرچه سریع تر در مورد ثبات مدیریتی در حوزه های پیش گفته و نیز چند دستگاه دیگر استان چاره اندیشی کند و استان را از وضعیت مدیریتی بغرنج و بی سابقه فعلی برهاند (ادامه)
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، گفت که به همین دلیل دولت آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است. اصرار کاخ سفید بر ریختن خون‌های بیشتر در غزه: با آتش‌بس مخالفیم
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با ادعای اینکه آتش‌بس اکنون به نفع حماس خواهد بود، گفت که به همین دلیل دولت آمریکا مخالف توقف جنگ غزه است.(ادامه)
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد. حزب الله: همه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل در تیررس ماست
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: ما هر مقر یا پایگاهی که خطری برای مردم و کشورمان داشته باشد، هدف قرار خواهیم داد.(ادامه)
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد. عربستان رسما به بریکس پیوست
با آغاز سال جدید میلادی، عربستان آغاز رسمی عضویت کامل خود در گروه بریکس را اعلام کرد.(ادامه)
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد. تعیین میزان ساعت کار معلمان و کارکنان مدارس
مجلس، میزان ساعات تدریس تمام وقت معلمان دوره ابتدایی و ساعات تدریس و حضور سایر معلمان و کارکنان آموزشی تمام وقت غیر رسمی مدارس را تعیین کرد.(ادامه)
مجلس با تکلیف دولت به توسعه جزایر سه گانه در برنامه هفتم، پاسخ عملی به ادعاهای امارات داده است/ روسیه مراقب سوء استفاده غرب از اشتباهاتش باشد ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد. شورای رقابت: نحوه قیمت‌گذاری خودرو تغییر نمی‌کند
سخنگوی شورای رقابت گفت: تا قبل از تصویب و اعلام شورای رقابت، هیچ تغییری در نحوه مدیریت بازار انحصاری خودرو اتفاق نخواهد افتاد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 47 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.